Bevételszerzés

online marketing terv

A marketing a bevételszerzés legfontosabb eszköze. Komplett piackutatást jelent, a versenytársak elemzését és a vevői igények megismerését. Egy vállalkozásnak ismernie kell ezeket az adatokat, tudnia kell, hogy a terméke vagy a szolgáltatása milyen piaci igény kielégítésére jött létre. Van-e már olyan termék a piacon, mennyibe kerül ez a termék, mivel jobb az én termékem vagy szolgáltatásom, mint a másé. Kell egy konkrét üzleti terv, és azt be is kell tartani. Ha ez nincs, a vállalkozás eleve hátrányból indul. A marketing szolgáltatásunk igénybe vételével segíthetünk Önnek, hogy jobb eredményeket tudjon elérni, mint a konkurencia.

A bevételszerzés másik formája a reklámozás. Cégünk tizennyolc világszerte elismert reklámcéggel áll üzleti kapcsolatban, így Ön már a weboldal elindulásakor bevételre tehet szert. Ezek a cégek a világ legjobban fizető hirdetéseit kínálják, Önnek csak annyi a dolga, hogy elhelyezi őket a saját weblapján. A rengeteg statisztikai eszköz segítségével pedig megsokszorozhatja a jövedelmét, és Önnek ezért semmit nem kell tennie.

A reklámoknak több fajtája létezik, ebből kifolyólag mindenfajta weboldalra meg van a megfelelő reklám. Lehet őket célcsoport, téma vagy akár életkor szerint választani. Ezenkívül maga a reklám az lehet kattintás után fizető, megtekintés után fizető és olyan is, ami egy előre meghatározott akció után fizet. A bevételszerzés általános képtele a következő: 1 látogató az Ön weboldalán az Y forintot ér. 100 látogató az Y szorozva 100-al. És így tovább.

Általánosságban elmondható, hogy az akció után fizető reklámok fizetnek a legjobban. Egy regisztráció után fizető reklám az olyan 700 Ft-ot fizet, egy kérdőív kitöltése pedig olyan 500 Ft-ot. A bankok reklámjai fizetnek a legjobban, ők 3000 Ft-ot is adnak egy akcióért. Tehát ha az Ön weboldalán egy felhasználó kitölt egy kérdőívet, Ön máris kap 500 Ft-ot. Ha két felhasználó, akkor 1000 Ft-ot. A hirdetéseket jobb kombinálni, ezzel érhető el a maximális profit. Például ha van a weblapon egy megtekintés után fizető és egy kérdőív után fizető reklám, akkor duplán nyer, mert aki kitölt egy kérdőívet, az az oldalt is megtekintette, szóval mind a két reklámból származik bevétele.

A statisztikák kimutatták, hogy Magyarország leglátogatottabb weboldalait naponta több százezren tekintik meg. Ez már akkor is jelentős bevételt eredményez, ha csak a megtekintés után fizető hirdetéseket helyezi el a weboldalán. Vegyünk például egy átlagos látogatottságú weboldalt, amit mondjuk naponta ezren tekintenek meg. 1 látogató az Y forint, ezer látogató az Y szorozva ezerrel.

Kérje cégünk segítségét, hogy Ön is elindulhasson a gazdaggá válás útján.